Har aldrig riktigt förstått ...

Om man har annorexia och tycker att man är tjock? Man blir smalare och smalare och tycker ändå att man är tjock. Jag framstår ju fan som en jätte i deras ögon isf. Många andra som är smala tycker också att dem är tjocka. Jag har har hört folk som säger typ "Fan vad mina ben är feta" Så är dom liksom långa och pinnsmala... Om dem tittar sig i spegeln ser dom typ en knubbig tjej och sen i verkligafallet är dom sjuuukt smala?
Jag tycker att man ska försöka vara nöjd med sin kropp. Jag är inte alltid nöjd med min, det finns väldigt mycket som jag skulle vilja ändra, och det ska jag försöka ändra på nu. Men jag tänker inte spy upp maten eller något. Jag ska sluta med chips, godis & chocklad och sånt och äta grönsaksdipp istället. Träna och ta hand om min kropp. Det ger skillnad!

 
Titta på den här bilden liksom... tjejen i spegeln är fan inte ens tjock? Hon har kurver. Tjejen som står framför spegeln är förlåt men påriktigt äckligt smal, man ser förfan hela ryggraden? Vilken kille vill ha en tjej där man liksom inte kan ta tag i något? Det enda som finns är ben? Killar vill ju ha lite att ta tag i ;) Jag tycker man ska försöka vara nöjd över sin kropp, så mycket som det går. :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

det är ju en sjukdom som förstör hjärnan, det är ingenting man egentligen tycker.. Iaf inte sen när man fått hjälp.. :)

2011-01-08 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0