blir så jääävla trött !

Jag blir så otroligt jävla trött på att folk trycker ner andra människor, jag vet att jag själv har gjort de och kanske tillochmed gör. Men fan idag lärde jag mig en sak, jag har en bästavän som heter Amanda, bara för att hon inte är vän med sin föredetta bästakompis längre så hackar alla deras gemensamma vänner på henne?
Jag blir så fucking irriterad!!! Bara för att man sminkar sig, har håret och kläder i sin egen klädstil så som man själv tycker att de är fint och vill se ut så ska folk komma och säga "åhh, jävla fjortis, äckel, fan va ful du e, du leker, du gömmer dig bakom ditt smink" lalala vafan! Man får väl för i helvete se ut som man själv vill, man ska bli accepterad för sin insida inte för hur man ser ut. Är man en äkta vän så är de fan inte utsidan man går på utan insidan! Så min kompis Amanda, hon har smink och kort hår och trivs inte i kort utan har löshår och då blir hon kallad fjortis. Men de är insida en fjortis ska ha också, och Amanda har inte den insidan, hon har världens finaste insida, hon är helt underbar! Men bara för att hon och hennes föredetta kompis inte är kompisar längre, så trycker deras gemensamma vänner ner henne, jag vet att de är skit jobbigt. Tänk er själv att vara kompis med massa människor först och sen när du inte vill vara kompis med en utav dom längre så kallar de dig falsk och en idiot. Jag fattar fan inte vad de är för fel på människor som gör så, om man först är vänner så kan man väl fan inte bete sig som en jävla bitter fitta för att andra personer bråkar, seriöst om ni gillar den personen så ska ni fortsätta vara kompis med henne/han! Han/Hon har inte förändrats bara för att hon/han inte är kompis med en utav era vänner längre! När jag tänker efter så kan jag se att jag kan ha gjort samma sak, och de ska jag försöka att inte göra om, för jag vet nu att de sårar.

Amanda skit i vad alla andra säger för jag vet att du är underbar och är skit söt! De andra ska du strunta i vad de säger, jag är din bästavän och jag ljuger inte för dig, du är underbar på alla sätt och vis. Vi har bara känt varandra i ett och ett halvt år snart, men du har gjort mitt liv så mycket bättre. Du finns alltid när jag behöver dig, och jag är evigt tacksam för de. Du är bäst och jag älskar dig, glöm aldrig de!


Sluta säg att du är ful på den här bilden, du är skit söt älskling!


Kommentarer
Postat av: ylva :D

kunde inte ha sagt det bättre själv, najs job carro ;D <3

2010-10-25 @ 19:34:33
URL: http://ylvus.blogg.se/
Postat av: rebecka

Så sant, stå på dig Amanda & låt ingen trycka ner dig. <3

2010-10-27 @ 21:19:52
URL: http://endastbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0